tisdag, juni 02, 2009

Shuuee!

Välkommen till min nya blogg här på blogspot. Hoppas ni kommer få en spännande upplevelse när ni läser min nya blogg Lizzi´s Fantasy. Den kommer mycket handla om pyssel, min hund Tindra och även lite om vad jag gör på fritiden. Ska försöka lägga in minst ett inlägg per dag.

Imorron kommer det komma bilder m.m på pysslet till dopet av min lilla lillebror Benjamin. Kan ge er lite smakprov på vad jag och min mamma har gjort: Blöjtårta, pappersko, godis strutar och inbjudan. hmm tror inte jag har glömt nått...

Ska läsa lite i min bok Prinsessa i rosa, en jätte bra bok jag kan tippsa alla tonåringar där ute. Handlar om en flicka vi namn Mia som ska snart fylla 15år, hon har ett stort problem...Hennes kille har nte bjudit henne på exsamens balen änn och det är 2 veckor kvar. hon ska även bli syster åt en lillebror eller lillasyster... En jätte bra bok fr ca 70:- på BOKIA.

Natti Natt Felicia

Inga kommentarer: